Zdravo!Imam 23godine i u 23-oj nedelji trudnoce sam!Pre neki dan sam bila kod koznog lekara zbog fleka na ramenima,koje su se javile pre trudnoce i za koje sam ja mislila da je to samo skidanje boje posle mora!Medjutim one su pocele da se sire i da jako svrbe!Kozni lekar mi je rekao da je u pitanju neko oboljenje sa bakterijom streptokokom!Dao mi jeELOCOM kremu da mazem 5 dana,pa ce mi dati drugu nakon kontrole!
Zanima me dal je neko imao problema i mazao tu kremu i dali krema moze imati uticaj na bebu!?Isto tako brinem i zbog ovog oboljenja dali moze da sk
odi bebi zbog toga sto mi se izgleda to javilo pre trudnoce!
ELOCOM KREMA U TRUDNOCI!DA ILI NE?
Moderatori: moderato, admin, vlada99, dr Presetnik
-
- Novi član
- Pridružio se: Pet Feb 06, 2009 2:11 pm
-
- Novi član
Ja misllim da sam dobro razumela doktorku,koja je bila veoma neljubazna i neraspolozena da mi da malo bolje objasnjenje!Inace sam veliki laik sto se toga tice,ali sam uspela da protumacim njenu dijagnozu napisanu u izvestaju,i u kojoj pise da je u pitanju baktrija sreptokoka t.j.STREPTOKOKUS!Stvarno naznam sta da radim i sta da koristim,jer zivim u veoma malom gradu u kojem imamo samo tog jednog doktora,tako da nemam velikog izbora,a iskreno se plasim da se ne prosiri vise i ne utice na bebu!?Dali znate kako se ta bakterija dobija na kozi,i koji vid pregleda treba da se obavi da se ustanovi da je o tome rec?Pitam,jer moja doktorka je odokativno donela odluku da je streptokoka u pitanju!!!!Hvala vam unapred!!![/i]
- tamaraft
- Stalni član
- Pridružio se: Uto Mar 25, 2008 1:32 pm
- Koliki je zbir brojeva cetiri i pet: 5
Gde je infekcija? Sta je zahvaceno?
Kako se manifestovala?
Da li je radjen bris?
Da li je radjen alergo test?
A elokom nemoj koritsiti, nema veze sa bakterijskom upalom...to je kortikosteroida ne antibiotska krema. Posebno zato shto si trudna a on se NE SME koristiti u trudnoci!