staphylococcus aureus
Moderatori: mr ph. Silvio, ModeratA, moderato, admin, vlada99
-
- Novi član
- Pridružio se: Čet Avg 16, 2007 11:56 am
- Koliki je zbir brojeva cetiri i pet: 5
staphylococcus aureus
u vagini cerke 10 godina je otkriven staphylococcus aureus sta je najefikasnije za lecenje jer su vaginalete iskljucene. mislim na cajeve i sl.
-
- Novi član
- Pridružio se: Sre Avg 22, 2007 12:55 am
Re: staphylococcus aureus
A kako je otkrivena ta bakterija u vagini? Čista radoznalost,nista drugo,zaista me zanima. Ima 10 god?
Nemojte da se zezate cajevima da se ne bi sutra kajali. Treba uraditi antibiogram pa po tome davati antibiotike. Doktor ce vas uputiti sta vase dete treba da koristi.
Disclaimer: Dr sa .(tackom) u mom potpisu ne znaci da sam dr medicine. Ja sam samo student medicine i odgovaram samo na pitanja u koja se razumem.
Re: staphylococcus aureus
Zdravo svima,mene interesuje takodje koliko je opasna ova bakterija?Da li moze da izazove sterilitet?
Ja sam radila vaginalni i cervikalni bris,u kome je izolovana bakterija staphylococcus aureus.
Nije odredjeno gde su je nasli.Imam antibiogram,trebam ici kod ginekologa,al ono sto mene interesuje je,da li bi trebala onda da radim test na mikoplazmu,ureoplazmu,i hlamidiju?Ginekolog nije nesto pricljiv,po njemu je sve u redu,na svoju sam glavu uradila ove briseve,i eto izolovana mi je stafilokoka.
Radila sam i papa test,prva mije grupa,al leukociti su mi povecani za jedan plus.
Samo mije rekao da mije sekret dosta povecan i da ce mi dati terapiju al kako je papa bio uredan odustao je od toga,i sada idem sa ovim nalazima kod njega pa videcu.
Mada nemam nikakvih simptoma infekcije,sekret mi je oduvek takav,pojacan,bez mirisa,normalan.
Pa molim za odgovor,da mi kazete bi li trebala da radim testove na mikoplazmu,ureoplazmu i hlamidiju? Jer sam citala da postoje infekcije koje ne ispoljavaju nikakve simptome...
Veliki pozdrav od mene